Media & PR

Visu_ikoni_siteVisual Media on vastaus kaikenlaisiin tiedotus- ja PR-tarpeisiisi. Haluatko edistää ja vahvistaa julkisuuskuvaasi? Etsitkö apua viestisi läpimenoon medioissa? Kaipaako viestintäsi tehostamista tai haluatko luoda yhtiöllesi uuden viestintästrategian?

Olemme myös kriisiviestinnän asiantuntija ja päivystämme tarvittaessa 24h/vrk. Pystymme auttamaan, onpa sitten kyse yhden yksittäisen tiedotteen kirjoittamisesta ja lähettämisestä tai laajasta tiedotus- ja PR-suunnitelmasta. Mikään projekti tai toimeksianto ei ole meille liian pieni tai suuri.

Hallitsemme sekä koko valtakunnan alueen tiedotuksen että alueellisen tiedotuksen ympäri Suomen. Olemme tehneet tiedotustyötä myös Viron medioihin.

Meillä on hyvät yhteydet toimittajiin ja toimituksiin niin lehdistössä kuin sähköisissä medioissa. Tiedämme, kuinka lähestyä viestisi kanssa iltapäivälehtiä, televisiota tai radiota tai vaikkapa erilaisia nettijulkaisuja. Hallitsemme täsmäiskut tai pitkäjänteiset viestintäsuunnitelmat. Osaamme tehdä lööppejä ja saada viestisi esille haluamallasi tavalla haluamiisi medioihin.

Palvelemme sekä yksityishenkilöitä että yrityksiä ja yhteisöjä monivuotisen kokemuksen tuomalla ammattitaidolla. Ideoimme, luomme ja toteutamme.

Lähetämme vuosittain yli 200 tiedotetta lukuisten eri alojen asiakkaittemme puolesta. Tuoreimmat tiedotteet päivittyvät Facebook-sivuillemme:

Annamme mielellämme tarjouksen. Ota yhteyttä: tuotanto@visualmedia.fi

REFERENSSEJÄ:

Olemme tehneet tiedotustyötä mm. Abi Goes Tallinn -matkoille, Adlibrikselle, Aktiivivesi Oy:lle, Eastwaylle, Esakallion huvikeskukselle, Ferratumille, Finlandia-talolle, Hartwall Arenalle, Jean S. -yhtyeelle, Jiffel Entertainmentille, Kulttuuritalolle, Led Tailorille, Live Nationille, Loud Eventsille, Mammuttikodille, Moskovan Suurelle Sirkukselle, Movialle, Nostemedialle, Panssarimuseolle, Piklakselle, Puistobluesille, Raumanmeren Juhannukselle, Rockfestille, Second Nature Securitylle, Suonenjoen Mansikkakarnevaaleille, Solwersille, Ticketmasterille, UIT:lle, Ukko.fi:lle, Tikkurila Festivaalille ja Weekend Festivalille.

MUUTAMIA ESIMERKKEJÄ KAUTTAMME SAADUSTA MEDIANÄKYVYYDESTÄ:

Abi Goes Tallinn -matkojen menestys: Helsingin Sanomat – Tältä näytti 1 500 abin valtaamassa Viru-hotellissa – ”Täällä on spesiaalimeininki”

Abi Goes Tallinn -tiedotusta Viroon, esim: Delfi.ee – Viru hotell on veebruaris kaks ööd pidutsevate Soome abiturientide päralt 

Adlibriksen tulostiedotus: Kauppalehti – Adlibris rynnii e-kirjojen kaupassa

Ferratum: Turun Sanomat – Pian Turussakin voi huristaa taksilla ilmaiseksi

Esakallion huvikeskuksen suosio: MTV3 – Tanssilavakausi käynnistyi – päivätanssit ja erikoisillat entistä suositumpia

Jean S. -yhtyeen muutokset: Iltalehti – Jean S:n jättävä Timo Kärkkäinen: ”Poikia jää ihan mahdoton ikävä”

Kulttuuritalon Love Records -konsertti: Helsingin Uutiset – Love Recordsin 50-vuotisjuhlapaikka paljastettiin

Led Taylorin uuden keksinnön julkistus: Kauppalehti – Led Tailor aikoo mullistaa leipomoiden uunien puhdistuksen

Mammuttikodin Olokolo-talon lanseeraus: Tekniikka & Talous – Myyty jo 20 kappaletta – Suomalaissäveltäjä suunnitteli minitalon revontulimatkailuun

Panssarimuseon hyväntekeväisyyskonsertti: Hämeen Sanomat – Panssarimuseon keräyskonsertti Elenia-areenassa

Piklaksen menestys: Maaseudun Tulevaisuus – Ikkunat menevät nyt kaupaksi – Pyhäntäläinen valmistaja palkkaa 50 uutta työntekijää

Raumanmeren Juhannus: Kamu – RMJ:ssä 50 000 juhlijaa

Second Nature Security: Talouselämä – Windowsin haavoittuvuudet

Ticketmaster: Markkinointi & Mainonta – Ticketmaster laajentaa

Weekend Festival: Ilta-Sanomat – Weekend Festival houkutteli 60 000 kävijää – tapahtuman jatko Helsingissä epävarma

Yllä on mainittu vain muutamia esimerkkejä kauttamme saadusta julkisuudesta. Kaiken kaikkiaan lähetämme vuosittain yli 200 tiedotetta lukuisten eri alojen asiakkaittemme puolesta sekä valtakunnallisesti että alueellisesti vain tiettyyn osaan maatamme – myös Viroon.