MEDIA & PR

Visual Media on vastaus kaikenlaisiin tiedotus- ja PR-tarpeisiisi. Haluatko edistää ja vahvistaa julkisuuskuvaasi? Etsitkö apua viestisi läpimenoon medioissa? Kaipaako viestintäsi tehostamista tai haluatko luoda yhtiöllesi uuden viestintästrategian?

Olemme myös kriisiviestinnän asiantuntija ja päivystämme tarvittaessa 24h/vrk. Pystymme auttamaan, onpa sitten kyse yhden yksittäisen tiedotteen kirjoittamisesta ja lähettämisestä tai laajasta tiedotus- ja PR-suunnitelmasta. Mikään projekti tai toimeksianto ei ole meille liian pieni tai suuri.

Meillä on myös laajaa ja menestyksekästä kokemusta medioihin tehtävistä oikaisuista ja vastineista sekä Julkisen sanan neuvoston kanteluista ja jopa oikeuteen asti menneistä tapauksista, joissa olemme auttaneet median hampaisiin joutuneita asiakkaitamme.

Hallitsemme sekä koko valtakunnan alueen tiedotuksen että alueellisen tiedotuksen ympäri Suomen. Olemme tehneet tiedotustyötä myös Viron ja Ruotsin medioihin.
 
Meillä on hyvät yhteydet toimittajiin ja toimituksiin niin lehdistössä kuin sähköisissä medioissa. Tiedämme, kuinka lähestyä viestisi kanssa iltapäivälehtiä, televisiota tai radiota tai vaikkapa erilaisia nettijulkaisuja. Hallitsemme täsmäiskut tai pitkäjänteiset viestintäsuunnitelmat. Osaamme tehdä lööppejä ja saada viestisi esille haluamallasi tavalla haluamiisi medioihin. 
 
Palvelemme sekä yksityishenkilöitä että yrityksiä ja yhteisöjä monivuotisen kokemuksen tuomalla ammattitaidolla. Ideoimme, luomme ja toteutamme.
 
Lähetämme vuosittain yli 200 tiedotetta lukuisten eri alojen asiakkaittemme puolestaTuoreimmat tiedotteet päivittyvät Facebook-sivuillemme:
Annamme mielellämme tarjouksen myös omiin tarpeisiisi. Ota yhteyttä: tuotanto@visualmedia.fi 
 

REFERENSSEJÄ:

Olemme tehneet tiedotustyötä mm. Adlibrikselle, Aktiivivesi Oy:lle, Eastwaylle, Esakallion huvikeskukselle, Ferratumille, Finlandia-talolle, Hartwall Arenalle, Jean S. -yhtyeelle, Jiffel Entertainmentille, Kulttuuritalolle, Led Tailorille, Lippupisteelle, Live Nationille, Loud Eventsille, Mammuttikodille, Moskovan Suurelle Sirkukselle, Movialle, Nostemedialle, Panssarimuseolle, Piklakselle, Puistobluesille, Raumanmeren Juhannukselle, Rockfestille, Salofalle, Second Nature Securitylle, Suonenjoen Mansikkakarnevaaleille, Solwersille, Tubeconille, Ticketmasterille, UIT:lle, Ukko.fi:lle, Tikkurila Festivaalille, Weekend Festivalille, Yandexille ja ZONElle.

MUUTAMIA ESIMERKKEJÄ KAUTTAMME SAADUSTA MEDIANÄKYVYYDESTÄ:

Bridgestone – Greenmiler: Konepörssi – Bridgestonelta kampanja kuljetusyhtiöiden hiilijalanjäljen pienentämiseksi

EOD Europe: Salon Seudun Sanomat – Salolaisinnovaatio sopii koronavirusten desinfiointiin

Weekend Festival: Rumba – Boris Brejcha avaa Weekendin

ZONE: Kauppalehti – Suezin kanavaan juuttunut laiva yritetään irrottaa tänään – Myös suomalaisyhtiön tuotteet jumissa: ”Kyseessä on kymmenien tuhansien eurojen arvoinen lasti”